Szeretettel köszöntelek a Citroen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Citroen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Citroen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Citroen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Citroen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Citroen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Citroen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Citroen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 12 éve
Sziasztok! Nemrég jutottam hozzá egy szép Xm-hez. Viszont nem kímélték a hozzá nem értő szerelők. Most csak magam barkácsolom de van egy kis probléma, szervópumpát kellett cserélni mert nem mindig emelt az autó és így jártak vele. A problémám az lenne, hogy a csere óta nincs szervófék emiatt az autó használhatatlan. A szelep bent ragad és nagyon lassan enged ki. Köszönöm a segítséget.
Hozzászólások eddig: 6
[Törölt felhasználó] üzente 12 éve
Dunai Károly üzente 12 éve
[Törölt felhasználó] üzente 12 éve
Átnéztem az autó fék és hidraulika rendszerét, de nem találtam semmi rendellenességet. A computer szerint minden érzékelő megfelelő nyomást mutat viszont a fékpedál alatti szelep akkor se jön fel és semmi holtjátéka sincs, ha rálépek akkor minimálisat mozdul befele és a fékeket megfogja és úgy is maradnak, csak egy kis idő elteltével enged vissza. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám megmérni, hogy a szelepnél megfelelő-e a nyomás, illetve lehet vagy kellene légteleníteni a hidraulika szivattyú csere után?
Köszönöm a segítséget.
[Törölt felhasználó] üzente 12 éve
[Törölt felhasználó] üzente 12 éve
Még valami! Az sem mindegy, hogy 1-es vagy 2-es sorozatú autód van (1994 előtti vagy utáni). A felfüggesztés működési elve: http://cx.podolsk.ru/xm/docum/Hydractive2.pdf
[Törölt felhasználó] üzente 12 éve
Szia Ádám!
Köszöntelek az XM tulajdonosok körében!
Nagy fába vágtad a fejszédet! Először is azt javaslom, ismerd meg, ÉRTSED MEG a működését a hidraulika rendszernek, mert ENÉLKÜL SEMMIRE SEM JUTSZ, súlyos tízezreket dobálhatsz ki fölösleges alkatrész cserékre. Nem egy egyszerű rendszer, de nem átláthatatlan! A neten találsz erre vonatkozó leírásokat. Nem könnyű dolog megtalálni, sok idő kell hozzá, amíg mindent megtalálsz. Sajnos ebben nem tudok segíteni, mert elkövettem azt a hibát, hogy nem rögzítettem, mit hol találtam meg. Vannak angol, holland, cseh, lengyel oldalak is, igen jól használhatóak. (A leírások többsége angol nyelvű).
Visszatérve a hibajelenségedre egyáltalán nem biztos, hogy a hidraulika szivattyúval (amit te szervópumpának nevezel) van gond, mert az a legritkább esetben megy tönkre (persze nem lehetetlen).
Kezdetnek javaslom a következő oldalakat http://psa.sysconfig.hu/http/fooldal.htm, http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/hydraulics/hydraulics-1.html
Sok sikert! Üdv: sgy
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás